Tuesday 24 September 2013

...multumesc...



Dragii mei…am inceput din nou sa alerg, dupa pauza de aproape doua luni, ceruta de entorsa de la Maraton Retezat. A trecut pe langa mine, Maratonul “Stefan cel Mare”, organizat la Putna de catre Ilie Rosu, maratonistul port-drapel, va trece si Maraton PiatraCraiului, organizat de Lucian Clinciu (Carpathian Man) si targetul de participare la Marathon des Sables tocmai s-a mutat de pe 2014 pe 2015….Timp de refacere, timp de gandire, timp de alergare, … O tristete surda, insurubata in suflet, da o savoare amaruie fiecarei alergari de dimineata. Lipsa de bani, lipsa de timp, nu neaparat in aceasta ordine…dar amandoua, in combinatie exponentiala…

In ceea ce priveste Marathon des Sables, e doar o amanare. De fapt si pentru toate celelalte competitii. Dar aici (MdS) efortul financiar trebuie sa fie mult mai puternic. Cautarea mea, mai acerba. Pentru toate lucrurile frumoase trebuie sa luptam. Dar altfel nu ar mai fi atat de frumos si bucuria unei realizari ar fi mult diminuata, nu?...Nimic nu e simplu, nici macar alergarea in sine. Am plecat la lupta, inarmat cu vise si vorbe frumoase dar realitatea nici macar n-a zambit amuzata cand mi-a dat un sut in fund: Pustiule, aici e treaba serioasa, nu joaca!... Galeata de apa rece cu gheata turnata in cap, cu elan pionieresc, stinge visele si dizolva vorbele frumoase. Dar hraneste intelepciunea si rabdarea. E nevoie de munca, e nevoie de un plan de bataie, e nevoie de un plan de antrenament serios si, mai presus de toate, de rabdare. Nimic nu se intampla batand din palme.

Multumesc celor care m-au incurajat, promovat, sustinut (Cristina & Ovidiu, Marelvi Impex, Luciana Nechita, Ciprian Ungurean, Ro Club Maraton, Adrian Mateescu, Vlad Lutic, Bogdan Chiorean si multi altii ….. prieteni & familie…cunoscuti sau friends on FB… alergatori si nu numai) in proiectul meu “nebunesc” de a alerga un ultramaraton de 250 Km prin desertul Sahara. Multumesc Paul Dicu pentru inspiratie, multumesc Gabriel Laczko pentru detalii de participare, echipament si antrenament. O multumire speciala se indreapta si catre sotia mea, Lili, pentru rabdare, intelegere si sustinere permanenta. Nimic din ce mi-ati daruit, indiferent ca a fost doar un cuvant bun, un like, un share, o finantare, o inspiratie nu s-a pierdut. Toate imi vor fi de folos, peste inca un an, cand ma voi afla pe lista participantilor la MdS. Trebuie sa aveti doar putina rabdare si incredere. De rest ma ocup eu. De data asta altfel, mai asezat, mai organizat. Eu contez in continuare pe voi si promit ca nu va voi dezamagi. Si nu fac promisiuni des, pentru ca am putine si, astfel, mult mai valoroase.

Am inceput antrenamentul pentru etapa lunga a MdS, si totodata o piatra de incercare solida, pentru capacitatile mele fizice si mentale: o alergare de 100 km, pe asfalt (Vatra Dornei – Suceava), pe care sper s-o realizez la inceputul lunii Noiembrie....dar, va tin la curent....

Momentan alerg, in linistea noptii, sub o ploaie marunta si incapatanata de toamna...cu gandul la voi....

VA MULTUMESC!

Cu drag,
Tandin (alergator amator cu tendinte ultramaratoniste)

No comments:

Post a Comment